Varför gillar jag den?

Ett dygn har gått sedan mitt senaste gästblogg inlägg och mina åsikter har inte ändrats. Eller lite. Jag har ändrat mig angående Amar. Han är icke bara störd utan OTROLIGTVÄLDIGTJÄTTEstörd. Vem, förutom honom, är det som tänder och är het/kåt/får lust att dra en handtralla när han ser en bild på små fjortisbröst, väldigt ofasta, äckliga och som dessutom behöver dubbla bhar för att ens synas? Inte jag i alla fall.

Det är inte själva faktumet att han gillar dem som gör mig oroad. Nej, det är att han undrar detta; Och varför gillar jag den?

/Marsvinsvän

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina lösa anklagelser lyckas inte beröra mig. En dag kommer du straffas hårt för dina grymma hädelser, Beltran. Den dagen kommer jag även peta på dig med en lång pinne - alternativt en lång gren, eller trädpåk - och skratta, skratta, skratta...



Var så säker.

2009-02-24 @ 00:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0