Personligt

Du angår ENDAST, jag upprepar ENDAST till personangrepp när du blir upprörd/vädligt sur eller ledsen? Har det med den krossade AK-47an att göra? Jag menar, även om den vore hel så tror jag ingen skulle vilja avfyra den. Kanske en självmordsbenägen ketchup, men jag är tveksam.

PS. Jag vet att du icke har MVG i matematik trots att du sagt det. Och icke heller i bild. Två tomater gick över vägen. Den ena var erik, som dog, och den andra var du. Som blev överkörd på huvudet endast. och vet du vad? I det hjulet som körde över dig satt en liten, liten sten. Stenen vann.

/Marsvinsvän

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du förlorar; för det första, din åsikt berör mig knappast. Du får gärna tro vad som helst om mig, jag skulle inte bry mig det minsta om vad du, Billy, kungen, min mor eller någon annan tycker om mig. Det angår mig helt enkelt inte.



Sedan bör du tänka på din egen debattenkink - om du nu är kapabel till tanke, lilla du - din debattknik går ut på att påpeka min 'svaghet', personangrepp. Ändå genomsyrar det dina blogginlägg? Hypo- samt idioti på högnivå.



Sedan vill jag påpeka att din förmåga att förlämpa folk inte når upp till den nivå du själv önskar.



Sedan vill jag avsluta detta alldeles förlånga inlägg med att citatera dig; "15 år, men snygg som en 17åring"



Jag tackar dig, å du osjälvsäkre mästare.

2009-02-24 @ 00:58:31
Postat av: Anonym

Du förlorar; för det första, din åsikt berör mig knappast. Du får gärna tro vad som helst om mig, jag skulle inte bry mig det minsta om vad du, Billy, kungen, min mor eller någon annan tycker om mig. Det angår mig helt enkelt inte.



Sedan bör du tänka på din egen debattenkink - om du nu är kapabel till tanke, lilla du - din debattknik går ut på att påpeka min 'svaghet', personangrepp. Ändå genomsyrar det dina blogginlägg? Hypo- samt idioti på högnivå.



Sedan vill jag påpeka att din förmåga att förlämpa folk inte når upp till den nivå du själv önskar.



Sedan vill jag avsluta detta alldeles förlånga inlägg med att citatera dig; "15 år, men snygg som en 17åring"



Jag tackar dig, å du osjälvsäkre mästare.

2009-02-24 @ 00:58:35
Postat av: Anonym

För övrigt; jag har ALDRIG påstått att jag har MVG i alla ämnen, och för den delen i bild. Jag är faktiskt rätt efterbliven i bild, lol.



Vem fan har du hört det av, för jag gillar verkligen ryktet.

2009-02-24 @ 00:59:57
Postat av: Anonym

** jag syftade på matematik. Jag har aldrig påstått mig inneha ett MVG i matematik - möjligtvis i sexan, då jag faktiskt låg högt upp i stegen och var en av de bättre.

2009-02-24 @ 01:01:29
Postat av: Anonym

Det var då annat mot vad du sa till Bosse...

2009-02-24 @ 01:16:11
Postat av: Anonym

Herregud kvinna, gå och lägg dig!

2009-02-24 @ 01:18:03
Postat av: Betastrålning

Ni borde alla piskas till sömn.

2009-02-24 @ 01:21:06
URL: http://seaborgium.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Det var då annat mot vad du sa till Bosse..."



ÄR DET HÄR ALLT DU HAR ATT KOMMA MED!? Helt allvarligt talat, att jag ens spenderar min tid på efterblivet drägg som du är som närpå sorgligt.



Det jag DISKUTERADE med BOSSE var MÖJLIGHETEN av att HÖJA mig i BILD den här TERMINEN. Antagligen så är du A) DÖV eller B) ALLDELES FÖRINKOMPETENT för att uppfatta diskussionens egentliga mening. Jag skulle gissa på lite av båda.



Kommigen nu lilla du, mer drama kan du nog frammana. Jag väntar spänt.



"Herregud kvinna, gå och lägg dig!"



NEJ! Lägg dig inte. Jag vill se dig sönderfalla till emo-lulz.

2009-02-24 @ 01:23:09
Postat av: Anonym

"Det var då annat mot vad du sa till Bosse..."



ÄR DET HÄR ALLT DU HAR ATT KOMMA MED!? Helt allvarligt talat, att jag ens spenderar min tid på efterblivet drägg som du är som närpå sorgligt.



Det jag DISKUTERADE med BOSSE var MÖJLIGHETEN av att HÖJA mig i BILD den här TERMINEN. Antagligen så är du A) DÖV eller B) ALLDELES FÖRINKOMPETENT för att uppfatta diskussionens egentliga mening. Jag skulle gissa på lite av båda.



Kommigen nu lilla du, mer drama kan du nog frammana. Jag väntar spänt.



"Herregud kvinna, gå och lägg dig!"



NEJ! Lägg dig inte. Jag vill se dig sönderfalla till emo-lulz.

2009-02-24 @ 01:25:11
Postat av: Anonym

"Det var då annat mot vad du sa till Bosse..."



ÄR DET HÄR ALLT DU HAR ATT KOMMA MED!? Helt allvarligt talat, att jag ens spenderar min tid på efterblivet drägg som du är som närpå sorgligt.



Det jag DISKUTERADE med BOSSE var MÖJLIGHETEN av att HÖJA mig i BILD den här TERMINEN. Antagligen så är du A) DÖV eller B) ALLDELES FÖRINKOMPETENT för att uppfatta diskussionens egentliga mening. Jag skulle gissa på lite av båda.



Kommigen nu lilla du, mer drama kan du nog frammana. Jag väntar spänt.



"Herregud kvinna, gå och lägg dig!"



NEJ! Lägg dig inte. Jag vill se dig sönderfalla till emo-lulz.

2009-02-24 @ 01:25:15
Postat av: raaawr

jag har MVG i bild :D. Tydligen så lönade det sig att rita mycket på dagis...

2009-02-24 @ 01:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0