I do gästblogging

Jag har tråkigt, så jag do gästblogg åt Faun. Jag vet en massa roliga saker, t.ex. så vet jag det som ketchupflaskan inte vet. Ketchupen tror bara att han vet, men det gör han inte. HA! Han är en elak människa. Lite korkad också. Take a guess förfan.

Vill också säga att Blixtus är en stalker men det visade sig vara mödan värt. Han har sin princessa nu. Hon gråter säkert sig själv till sömns, med pistolen nära till hands. Man vet ju aldrig när domedagen kommer. Den dagen hon V E R K L I  G E N inte står ut alltså.

Ps. Amar är väldigt konstig, otroligt märkligt faktiskt. Undrar vad som gick fel vid skapandet av denna pojk? Jag tror innerligt att hans föräldrar ångrar honom.

/Marsvinsvän
"Ert hat gör mig starkare"

Kommentarer
Postat av: MÄSTAREN

DITT HAT GÖR MIG STARKARE BILLY, DET VET DU



// DU SER UPP TILL MIG I HEMLIGHET

2009-02-23 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0